Kodeks Etyczny firmy CE Brokers
Misja firmy CE Brokers:
Sprawnie organizujemy Twoje gwarancje. Konstruujemy innowacyjne programy ubezpieczeniowe.
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, komfort i pieniądze.
Hasło przewodnie CE Brokers
Twoja Firma, Nasza odpowiedzialność
Wartości firmy
CE Brokers:
CE Brokers:
- Ludzie- klucz do sukcesu Firmy
- Koncentracja na potrzebach Klienta
- Elastyczność i szybkość działania
- Uczciwość i empatia w kontaktach
- Profesjonalizm Pracowników
- Pozytywna atmosfera
Przekonania wspierane
przez firmę CE Brokers:
przez firmę CE Brokers:
- Szybka i sprawna komunikacja to klucz do budowy trwałych relacji.
- Rzetelność to podstawa dobrych relacji z Klientami.
- Szacunek, to wyznacznik podejścia Firmy do Kontrahentów i Pracowników.
- Otwartość na nowe pomysły, to możliwość rozwoju Firmy.
- Edukacja i kreatywność, to wprowadzenie Firmy na nowe ścieżki rozwoju.
- Uczciwa konkurencja, to wpływ na pozycję Firmy na rynku.
Zobowiązania firmy CE Brokers
wobec pracowników:
wobec pracowników:
- Dbamy o godne warunki pracy.
- Inspirujemy i wspieramy Pracowników w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników.
- Wspieramy rozwój Pracowników.
- Reagujemy na problemy Pracowników.
- W sytuacjach trudnych przestawiamy Nasze stanowisko wobec Pracownika w sposób konstruktywny.
- Sytuacje trudne rozwiązujemy w atmosferze dialogu i wzajemnego szacunku.
- Wypłacamy terminowo zobowiązania.
Zobowiązania pracowników
wobec firmy CE Brokers:
wobec firmy CE Brokers:
- Wyciągamy konstruktywne wnioski z sytuacji trudnych.
- Nie doprowadzamy do konfliktu interesów, własnymi działaniami.
- Nie akceptujemy zachowań nie etycznych.
- Nie akceptujemy podsycania atmosfery prowadzącej do wzajemnych oskarżeń, nienawiści czy uprzedzeń na tle wizerunkowym, kulturowym czy światopoglądowym.
- Nie narzekamy- zgłaszamy i rozwiązujemy problemy.
- Nie wykorzystujemy informacji wewnętrznych do celów innych niż służbowe.
- Nie przekazujemy informacji służbowych na zewnątrz firmy.
Zobowiązania firmy CE Brokers
wobec Klientów:
wobec Klientów:
- Obsługujemy Klientów w czasie rzeczywistym: na telefony i e-maile reagujemy natychmiastowo, w przypadku braku możliwości natychmiastowej reakcji, oddzwaniamy lub odpisujemy Klientowi na e-mail, do końca danego dnia pracy.
- W przypadku zaistnienia trudności w realizacji zadania, niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta i Przełożonego, proponując rozwiązania alternatywne.
- W przypadku popełnienia błędu niezwłocznie informujemy o tym fakcie Klienta i Przełożonego, proponując działania naprawcze.
- Ze szczególną starannością operujemy danymi Klienta.
- Dbamy o długofalowy kontakt z Klientem.
Nie wiesz jaki produkt lub usługa będzie właściwa dla reprezentowanej przez Ciebie firmy?
Skontaktuj się z nami. Podczas krótkiej rozmowy sprawdzimy, czy i w jaki sposób możemy Tobie pomóc:

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu.
